Częste pytania
-
1. Czy muszę zakładać konto użytkownika?
Zakładanie konta nie jest obowiązkowe. Zamówienie można złożyć bez rejestracji w serwisie. Konta w poprzednim sklepie nowenagrania.pl są nieaktywne, w przypadku chęci posiadania konta należy dokonać ponownej rejestracji.
-
2. Co to jest PREORDER?
PREORDER to forma sprzedaży produktu oparta na przyjmowaniu zamówień przed jego oficjalną premierą czyli PRZEDSPRZEDAŻ. Nie oznacza wysyłki towaru bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
-
3. Kiedy jest premiera?
Data premiery podana jest na stronie towaru w sekcji Dane techniczne, w polu Dostępność oraz w opisie produktu.
-
4. Czy mogę odstąpić od zakupu?
Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Koszt zwrotu zamówienia ponosi kupujący. Więcej szczegółów w sekcji Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji oraz Regulaminie. -
5. W jaki sposób mogę anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane?
Napisz do nas na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl, podaj w wiadomości numer zamówienia, które chcesz anulować. Po anulowaniu nastąpi zwrot wpłaty.
Uwaga! Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki.
-
6. Jak zmienić adres dostawy?
Napisz do nas na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl, koniecznie podaj numer zamówienia i nowy/poprawny adres dostawy.
Uwaga! Zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki.
-
7. Czy można połączyć kilka zamówień w jedną wysyłkę?
Niestety, każde zamówienie jest wysyłane osobno.
-
8. Kiedy nastąpi wysyłka?
Wysyłka zakupionego towaru nastąpi dwa dni lub dzień przed podaną na stronie datą premiery. W przypadku towaru znajdującego się na stanie wysyłka max do dwóch dni roboczych.
-
9. Nie będzie Cię w domu gdy nadejdzie przesyłka?
Możesz zarządzać przesyłką, korzystając z linku monitorowania zamówienia, otrzymanego w e-mailu. Możesz przekierować przesyłkę do sąsiadów, pobliskiego punktu odbioru lub zmienić datę jej nadejścia.
-
10. Gdzie jest moje zamówienie?
Jeśli chcesz monitorować status swojego zamówienia, wejdź na stronę szczegółów zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, na pewno postaramy się zrobić to jak najszybciej. Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki realizowanej, skorzystaj z załączonego w nim linku do monitorowania zamówienia, by mieć dostęp do najaktualniejszych informacji na temat dostawy.
-
11. Dlaczego moje zamówienie nie może zostać nadane?
Sprawdź dane w swoim zamówieniu, być może błędnie wpisałaś (-eś) numer telefonu lub adres dostawy.
-
12. Co zrobić jeśli jeszcze nie dotarła do mnie przesyłka?
- Sprawdź datę premiery zakupionego towaru.
- Sprawdź szacowaną datę dostawy w potwierdzeniu złożenia zamówienia.
- Napisz do nas na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl, koniecznie podaj numer swojego zamówienia.
-
13. W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- Śledź swoje zamówienie
Sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Zaloguj się na swoje konto i wejdź w historię zakupu. Numer Twojego zamówienia możesz znaleźć w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
- Śledź przesyłkę
Monitoruj zamówienie za pomocą numeru listu przewozowego otrzymanego w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.
-
14. Nie otrzymałam (-em) e-maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Napisz do nas na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl, podaj w wiadomości adres mailowy, który był podany w zamówieniu, numer telefonu, dane dostawy.
-
15. Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Produkty są produkowane limitowanych seriach dlatego wymiana nie jest możliwa.
-
16. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu (-ów)?
Wszystko co zwracasz powinno być w dobrym stanie. Upewnij się, że żadne etykiety i metki nie zostały zerwane lub odcięte. Zapakuj wszystkie produkty do ich oryginalnych opakowań i dołącz formularz zwrotu.
Rozpocznij zwrot wysyłając zgłoszenie na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl i postępuj zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz przed oddaniem przesyłki do punktu nadawczego. Więcej informacji w sekcji Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji oraz Regulaminie.
-
17. Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Należy zgłosić reklamację na adres bok.muzyka@dddpolska.com.pl, koniecznie podaj numer swojego zamówienia i opisz problem. Więcej informacji w sekcji Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji oraz Regulaminie.
-
18. Co w sytuacji, gdy nie zdążyłam (-em) odebrać zamówienia z paczkomatu / od kuriera i przesyłka wróciła do sprzedawcy?
Gdy przesyłka wróci do nadawcy otrzymasz zwrot wpłaty za zakup + koszt wysyłki.
Sprzedawca nie wysyła ponownie paczek.
-
19. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
Po otrzymaniu przesyłki w naszym magazynie i zatwierdzeniu jej nieuszkodzonego stanu, rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. W zależności od banku – może upłynąć do 14 dni roboczych, zanim zobaczysz kwotę na swoim koncie.
-
20. Zapytaj obsługę klienta.
Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Skontaktuj się z nami, pomożemy.
Pon. - Pt.: 08:00 - 17:00
bok.muzyka@dddpolska.com.pl